შეფასების რუბრიკა
ჯგუფური მუშაობის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-5
|
6-7-8
|
9-10
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
ჯგუფის
მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა დამაკმაყოფილებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა წარმატებულია
|
ჯგუფის
წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა
წევრი არ არის ჩართული
|
ვლესობა
ჩართულიაუმრა
|
ყველა
ჩართულია
|
ურთიერთმოსმენისა
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ
არ უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ,ნაკლებად
იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ
ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად
ვერ მიყვებიან ინსრუქციას
|
ნაწილობრივ
მიყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ
ინსტრუქციის მიხედვით
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
ეტევიან დროში
|
უმნიშვნელოდ
გააცდინეს დრო
|
დაიცვეს
დროის ლიმიტი
|
ლიდერის
როლი
|
ლიდერი
ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
ლიდერი
ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი
ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
პროცესში ჩართულობის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-5
|
6-7-8
|
9-10
|
აქტიური
მონაწილეობა
|
არ
არის ჩართული
|
პერიოდულად
ერთვება
|
აქტიურია
და პროდუქტიულია
|
აზრის
გამოთქმა
|
ვერ
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
იშვიათად
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
ყველა
საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-5
|
6-7-8
|
9-10
|
პრეზენტაციის
თემის წარმოდგენა
|
თემა
ნაწილობრივ გასაგები და ბუნდოვანია
|
თემა
ლოგიკურადაა აგებული, შეიმჩნევა მცირედი ხარვეზები
|
ხარვეზები
არ შეიმჩნევა
|
საუბარი
|
დაბნეუ;ლია
და გაუგებრად ლაპარაკობსდა იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
საუბარი
გამართული და გასაგებია
|
თემა
ლოგიკუად არის აგებილი,წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
აუდიტორიასთან
ვერ ამყარებს კონტაქტს,
|
აუდიტორიას
გრძნობს და ნაწილობრივ ამყარებს კონტაქტს
|
გრძნობს
აუდიტორიას და ამყარებს კონტაქტს
|
დროის
ლიმიტი
|
ვერ
იცავს დროის ლიმიტს
|
ნაწილობრივ
იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment